2008. szeptember 16., kedd

Reckless driving

Az EDS campus szép nagy, és nagyobbik része kihasználatlan. Az egykor ott dolgozó emberek az outsourcing miatt elbocsátásra kerültek, munkájukat már Indiában, vagy épp Magyarországon végzik sokkal olcsóbban. A nyugati oldalon található hatalmas főépület mellett már csak a campus keleti felén található adatközpontban dolgoznak EDS alkalmazottak, a másik hármat próbálja kiadni a cég, de jobbára üresen állnak.



Nagyobb térképre váltás


Úgy történt, hogy át kellett mennem az adatközpontba, ezért autóba ültem, hogy átguruljak. A campuson 25 mérföld/órával lehet csak menni. Mivel egyetlen autó nem volt rajtam kívül az úton az egész campuson, nagyvonalúan elmentem egy stoptábla mellett. Mire az adatközponthoz értem, már mögöttem volt a campus security-s srác, és figyelmeztetett a mulasztásomra, s megkért, hogy a biztonságunk érdekében legközelebb figyeljek oda a közlekedési szabályokra a campuson. :)

Ez Amerika. Itt a szabály az szabály, még ha nincs is értelme a gyakorlatban alkalmazni. Ez néha bosszantó, viszont a mindennapokban meglepően kiszámíthatóvá és ezáltal nyugodtabbá teszi az ember életét. Innentől viszont vigyáznom kell a táblára, mert valószínűleg nem sok szabálysértő van rajtam kívül, és tutira megjegyezte az autómat. :)

Tegnap kitaláltam, hogy megnézem a Spiderman 2-t DVD-n, házigazdám gyűjteményéből. Rossz döntés volt. Ráadásul ha elkezdek egy filmet nézni, akkor általában végignézem. Gyenge beelélőképességről téve tanúbizonyságot, közben azon gondolkodtam, szegény pókember jól megszívná, ha véletlenül itt Plano kertvárosában, vagy épp Kecskeméten élne... :)

Nehogy bárki belekezdjen a filmbe! Tényleg nagyon rossz...

Nincsenek megjegyzések: