2009. március 8., vasárnap

Ilyen is van...

Gondolhatjátok, hogy milyen szilvák vannak itt, ha már másod vásárlásomnál keverem őket össze a kopaszbarackkal... :)

Ja, és vettem egy vajat még januárban. "Szerencsére" nem kell izgulnom hogy megromlik amíg kint vagyok, július végén jár le a szavatossága. A másfél hetes zacskózott kenyerem is puha még, nem ettem meg mikor vettem, mert elég szintetikus íze van, de szerintem már nem is fogom. Nem túl bizalomgerjesztő hogy nem tud megszáradni... :)


A boltban 28 centért (lehet kapni mesterséges sertés-ízesítésű ("Artifical Pork Flavour") levest, és 6 dollárért (~1400 HUF) nagy, 7 liter körüli vödrös jégrémet. Nyamm, nyamm... (Én nem voltam elég bátor, hogy megkóstoljam... :))


(A képek még Texasban készültek)

5 megjegyzés:

Ralovich, Kristóf írta...

Viszont a mufagyi helyett az egydollaros walmartos pizzat csak ajanlani tudom, nagyon joizuek vannak belole.

Szabi írta...

:) Nem próbáltam még azt sem... :)

Névtelen írta...

Ismerősöm Norvégiában Halal pizzát szokott venni.Az sem semmi.:D (Vivi)

Julcsi és Jancsi írta...

Eleg durvan hangzik!!
Termeszetes aroma-tartalekaid vannak meg?? Vagy mar kifogytal mindenbol?? :-))

Szabi írta...

Eszem sok gyümölcsöt, bár semmiről sem lehet tudni, pontosan mit is tartalmazhat... :)